La cooperativa de Juncosa presenta la campanya “Una experiència vital”

01/12/2017

La Cooperativa Agrícola Sant Isidre de Juncosa, ha presentat aquest dijous, la campanya de comunicació per promocionar l’oli nou.

“Una experiència vital”, aquest és el nom de la nova campanya de comunicació que ha llançat la Cooperativa Agrícola Sant Isidre de Juncosa. Amb aquesta campanya la cooperativa de Juncosa vol transmetre els avantatges nutricionals de l’oli d’oliva extra verge Les Cabanes com un element essencial dins la dieta mediterrània, amb un missatge fresc i directe que barreja vida sana, esport i salut.

“Una experiència vital” es podrà veure en diferents suports gràfics a Lleida i Barcelona i a mitjans digitals com la pàgina web i les xarxes socials. També es faran accions singulars com la prevista a principis d’any amb motiu del partit de bàsquet entre el Força Lleida i el FC Barcelona B.

Aquest anys, a més, s’ha apostat per un nou suport: els autobusos interurbans que connecten Lleida amb Barcelona. Precisament davant d’un d’aquests autocars s’ha presentat, aquest dijous, el llançament de la nova campanya amb la presència de representants de la cooperativa com el president, Enric Mateu i els representants de l’empresa de comunicació que l’han creat.

Infolleida