Experts del món oleícola asseguren que millorar la comercialització és el repte més important del sector

16/09/2017

Juan Vilar Hernández i José Antonio Nieto Ademuz, experts internacionals en economia oleícola i director comercial de Almazaras de la Subbética, respectivament, han assegurat que “la comercialització és el repte més important per al món de l’oli”. I ho han fet en el marc de l’última jornada del projecte “Millora de les capacitats de producció, màrqueting i commercialització de les empreses oleícoles de Lleida”, organitzat per GLOBALleida, en què han participat una quarantena d’empreses del sector de l’oli.

Una quarantena d’empreses del sector de l’oli han participat aquest divendres a la darrera jornada del projecte “Millora de les capacitats de producció, màrqueting i comercialització de les empreses oleícoles de Lleida”, impulsat per GLOBALleida. Aquesta sessió ha estat centrada en l’estratègia de la comercialització de l’oli d’oliva, i els ponents convidats han parlat sobre com s’han d’elaborar i implementar els plans comercials i de venda d’èxit.

Juan Vilar Hernández, expert internacional en economia oleícola, i José Antonio Nieto Ademuz, director comercial d’Almazaras de la Subbética, han estat els encarregats d’impartir aquesta jornada formativa en la que han explicat què s’ha de fer per conèixer el millor possible els clients i quines són les eines necessàries per desenvolupar els coneixements adequats per comprendre, elaborar i implementar plans comercials satisfactoris.

L’objectiu d’aquest cicle de jornades formatives ha estat donar als participants una formació especialitzada, teòrica i pràctica, perquè puguin desenvolupar i actualitzar el seu coneixement sobre els mètodes i els conceptes aplicables als eixos transversals que intervenen en el sector de l’oli d’oliva, així com compartir i debatre les tendències actuals i les futures evolucions del sector que influiran en les seves empreses.

Mariona Rebull i Martí