Vendre per internet per sobreviure a un Sant Jordi diferent

23/04/2020

L’editorial Fonoll s’ha hagut de reinventar i adaptar-se a la venda per internet per pal·liar els efectes del confinament. Per això han engegat la campanya #SantJordiGarrigues, una proposta cultural i solidària, on tothom qui ho vulgui, a través de la pàgina web de l’editorial, pot comprar els títols de Fonoll i també les roses solidàries de l’Associació Talma.

Senyeres i roses als balcons i carrers buits. Aquest és el paisatge dels pobles de les Garrigues tot i ser Sant Jordi. Amb el confinament, les editorials s’han hagut de reinventar per poder pal·liar la caiguda de vendes. Des de l’editorial Fonoll calculen que si cada any durant la campanya de Sant Jordi venien el 50% dels llibres de tot l’any, enguany només en vendran entre un 5 i un 10%.

 

Per poder donar suport al comerç local han tirat endavant la iniciativa SantJordiGarrigues, una proposta cultural i solidària que permet a través de la pàgina web de l’editorial comprar llibres i roses solidàries. El 30% de l’import de cada llibre es destinarà a la llibreria que esculli el lector.

 

Malgrat el confinament, l’editorial també ha fet una quinzena de presentacions per Internet i s’ha unit a altres propostes com Sant Jordi Diferent.

Mariona Rebull i Martí