La Lleteria Obagues Talma renova la imatge i treu nous productes

02/07/2018

El llançament dels nous productes arriba l’any del cinquè aniversari de la Lleteria, que prepara diversos actes i activitats obertes a la comunitat

Amb la intenció d’oferir al consumidor un ventall més ampli de gustos. La Lleteria Obagues treu al mercat una gamma de nous iogurts. D’aquesta manera, la Lleteria preveu incrementar el volum de producció i obrir noves vies de comercialització, al mateix temps que ofereix nous productes lactis que es volen apropar més a les preferències dels clients. Els nous gustos que el consumidor podrà trobar al seu punt de venda habitual són: el gust de maduixa endolcit amb sucre de canya, el gust de llimona endolcit amb estèvia, el iogurt natural tipus grec i el iogurt natural enriquit amb nata. Aquestes propostes s’afegeixen als productes que s’han produït fins ara: el iogurt natural, el iogurt natural endolcit amb estèvia i el iogurt ensucrat amb sucre de canya. Per tant, la gamma de iogurts de la Lleteria passa de tres a set varietats.

La nova imatge corporativa proposa un color diferent per a cada tipologia de iogurt i, a més a més, estrena un nou packaging. Per als nous gustos s’oferirà únicament el pack de dos iogurts, mentre que pels tres gustos que es produïen fins ara (natural, estèvia i ensucrat) es manté el pack de quatre i s’incorpora, també, el de dos. En aquest sentit, es canvia la tapa de plàstic que agrupava el pack de quatre i s’opta per un embalatge de cartró per a les dues modalitats de packaging, més còmode de transportar i més atractiu a la vista.

Més enllà de la voluntat d’oferir una gamma de productes més diversa al consumidor, el canvi d’imatge corporativa de la Lleteria Obagues Talma respon a la voluntat de transmetre, a través d’aquesta, els valors que van associats a la marca i al projecte. En aquest sentit, Àngel Sedó i Xavi Lladó, coordinadors de la Lleteria, expliquen que “hem intentat incorporar i fer arribar a la gent la qualitat dels nostres productes i els elements que ens fan diferents respecte a altres lactis. Volem que la gent sàpiga que els nostres iogurts només porten llet de vaca i ferments naturals, sense llet en pols i amb aromes naturals, per això totes les tipologies de iogurt aniran amb un símbol propi que simula la mamella de la vaca”. Totes aquestes novetats arriben l’any en què la Lleteria celebra el seu cinquè aniversari i, per aquest motiu, es duran a terme diverses activitats, promocions i actes oberts a la gent del territori per tal que tinguin l’oportunitat de conèixer i degustar els nous iogurts.

En definitiva, amb aquesta inversió cap a la diversitat de lactis es convida a empatitzar amb un producte de proximitat i de qualitat i potenciar el projecte social que hi ha darrere.

Infolleida