Una rosa de Sant Jordi de caràcter social i sostenible

15/04/2021

Les roses seran naturals, sostenibles, zero plàstics i socials, ja que en l’elaboració hi ha participant diferents sectors de l’Associació Talma

La campanya “Jo, per Sant Jordi #EmPlantejoLaRosa” de TalmaVerd busca fer reflexionar al consumidor sobre quina rosa volem rebre o bé regalar el pròxim 23 d’abril. La marca de jardineria de l’Associació Talma busca convertir-se en un espai sostenible a la comarca de les Garrigues.

A part d’una aposta per la sostenibilitat, amb roses embolcallades a mà i sense cap tipus de plàstic, des de Talma també s’ha volgut involucrar-hi als diferents serveis de l’entitat. I és que un dels principals objectius de l’entitat és generar ocupació per a persones en situació de vulnerabilitat i ajudar-les així a aconseguir una major autonomia econòmica.

Aquest 23 d’abril, després del Sant Jordi atípic del passat 2020, TalmaVerd espera vendre unes 2.000 roses, que es trobaran als punts de venda físics, com són el Garden, a la carretera de Torregrossa, i la botiga de Plaça Catalunya de Juneda.  

Julen Andres Carralero i Ariadna Guiu Vila