Arbeca clama contra l’homofòbia

30/06/2017

Més d’un centenar de persones s’han aplegat aquest divendres a la tarda davant de l’Ajuntament d’Arbeca per denunciar i condemnar l’agressió homòfoba que va patir una parella de lesbianes el passat 24 de juny a la localitat.

SOCIETAT
Arbeca

Davant de l’Ajuntament d’Arbeca, més d’un centenar de persones s’han mobilitzat per condemnar l’agressió homòfoba que va patir una parella de lesbianes el passat 24 de juny en un bar de la localitat.

En l’acte, que s’ha celebrat a les 19.00 hores, s’ha llegit un manifest de condemna de l’agressió i a favor dels drets del col·lectiu LGTBI i per eradicar l’homofòbia, en què han intervingut, a més de l’alcalde i regidors d’Arbeca, els convocants de l’acte i la parella que va patir l’atac.

Les dues noies agredides han explicat que esperen que la seva denúncia pugui evitar que es repeteixin fets com aquests i, d’altra banda, sembla que els Mossos d’Esquadra, que mantenen una investigació oberta, han identificat dos dels autors materials de l’atac.

Mariona Rebull i Martí