Cesc Carrera debuta en l’Europeu sub-19 amb Espanya
El palista formarà part de la selecció espanyola en la prova per equips, també prendrà part en la competició individual i en les categories de dobles mixtes i dobles masculins
La bona salut que viu la base del Club Tennis Borges queda demostrada amb la convocatòria d’un dels seus jugadors del planter amb més projecció, Cesc Carrera, per prendre part des d’avui en el Campionat d’Europa sub-19 amb la selecció espanyola. El palista de Castellnou de Seana, que la setmana passada va ser en una concentració al CAR de Madrid amb la resta d’integrants de l’expedició espanyola U15 i U19, ja es troba a la ciutat polonesa de Gliwice per al seu debut en un certamen en el qual prendrà part en quatre modalitats.
Carrera, actual campió d’Espanya infantil, disputarà la prova per equips i també prendrà part en la competició individual i en les categories de dobles mixtos i dobles masculins, fent parella amb la jugadora del Vic TT Camila Renata Moscoso i amb el neerlandès Djen Bakx, respectivament.
Fins al dia 18, es jugarà la prova per equips, en la qual el combinat estatal ha quedat enquadrat al grup 1 juntament amb Romania, Suècia i els Països Baixos. Després dels equips serà el torn de la categoria individual i de dobles, que finalitzaran el dia 23 de juliol, el sorteig d’aparellaments del qual es durà a terme diumenge vinent.