Conveni de col·laboració entre Ajuntament de les Borges i Consell Comarcal per gestionar l’Oficina Jove

02/02/2017

L’Ajuntament de les Borges Blanques i el Consell Comarcal de les Garrigues han fimart un conveni de col·laboració per a la gestió de l’Oficina Jove de les Garrigues. Amb aquest conveni es preten establir línies de col·laboració i cooperació interadministrativa entre Consell i consistori

SOCIETAT
Les Borges Blanques

 

L’alcalde de les Borges Blanques, Enric Mir, i el president del Consell Comarcal de les Garrigues, Antoni Villas, en una reunió al consistori borgenc, han firmat un conveni de col·laboració per a la gestió de l’Oficina Jove de les Garigues. La finalitat d’aquest conveni és establir línies de col·laboració i cooperació interadministrativa entre Ajuntament i Consell per gestionar l’Oficina Jove, que a partir d’ara actuarà com equipament únic en el conjunt del territori de les Garrigues.

L’Ajuntament en continuarà assumint les despeses d’infraestructura i manteniment, material fungible i inventariable i també despeses de l’Oficina, dels serveis que s’hi prestin i de la gestió i del personal. El consistori també s’ha compromès a col·laborar amb la planificació, disseny, gestió i avaluació dels programes i projectes, a més de vetllar per la idoneitat dels serveis. El Consell Comarcal aportarà a l’Ajuntament de les borges el 50% de les despeses  derivades del compromís establert amb un màxim de 5.000 € i a coordinarà l’Oficina amb els punts d’informació juvenil dels municipis de la comarca. Per garantir, així, l’ accés als serveis d’emanicipació juvenil al conjunt del territori.

L’equipament seguirà ubicat al Casal Marino i l’atenció al públic serà de 29 hores setmanals, distribuïdes entre els matins i les tardes de dilluns a divendres.