El CH Juneda-Lleida buscarà davant el CPH Olot capgirar la dinàmica negativa

31/10/2018

El CH Juneda-Lleida només ha marcat un gol per partit en els últims tres enfrontaments. L’equip rebrà aquest diumenge el CPH Olot al poliesportiu de Juneda on espera poder superar aquesta sequera golejadora i retrobar-se amb la victòria després de quatre jornades perdent.

ESPORTS
Juneda

El CH Juneda-Lleida necessita retrobar-se amb  el gol si vol guanyar aquest cap de setmana el CPH Olot. Tot i que l’equip de Rubén Fernández va començar amb molt bon peu el campionat amb 3 victòries consecutives i amb una mitjana de més de 4 gols per partit, durant les últimes tres jornades l’equip no ha estat capaç de fer més d’un gol per partit i ha perdut els últims quatre enfrontaments.

Els junedencs esperen capgirar aquesta dinàmica negativa guanyant un CPH Olot que tot i que es troba en les posicions capdavanteres de la classificació ja va ser derrotat pel Juneda-Lleida en el primer partit de lliga d’enguany.

L’afició serà un dels factors claus d’aquest enfrontament que es podrà veure en directe per Lleida TV i la Xarxa a les 16.00 hores del pròxim diumenge, 4 de novembre.

A. Berga i M. Rebull