El Kalikenyo Rock de Juneda aconsegueix reunir 34 grups de punk-rock
12/06/2017
El camp de futbol de Juneda ha acollit la dotzena edició del Kalikenyo Rock, en què hi han actuat 34 bandes des del dijous fins la matinada de dissabte. Aquesta edició ha comptat amb un escenari més gran i zona d’acampada.
SOCIETAT
Juneda
La dotzena edició del Kalikenyo Rock s’ha celebrat aquest cap de setmana al camp de futbol de Juneda amb l’actuació de 34 grups de punk-rock d'arreu de l'estat, i ja s’està convertint en tot un referent d'aquest tipus de música amb concerts de grups de referència com: El Último Ke Zierre, The Toy Dolls, El Drogas, Gatillazo, Manolo Kabezabolo, Lendakaris Muertos, Talco, Non Servium o Kop, entre d’altres. A més, el festvial enguany ha estrenat nou escenari, de vint metres d’amplada i dotze d’alçada.
Milers de persones han gaudit des de dijous i fins diumenge a la matinada d’aquest festival que també ha comptat amb una nova zona d’acampada que s’ha omplert amb desenes de tendes.
Segre