El poeta Jordi Pàmias, al grup de poesia de la biblioteca de les Borges

24/06/2017

El poeta Jordi Pàmias assistirà el proper dilluns, 26 de juny, a la biblioteca de les Borges Blanques per conversar amb els participants del grup de poesia.

CULTURA
Les Borges Blanques

La Sala Maria Lois de la Biblioteca Marquès d’Olivart de les Borges Blanques acollirà, el proper dilluns, 26 de juny, una trobada del grup de poesia amb el poeta Jordi Pàmias, que intercanviarà impressions amb els membres d’aquest grup sobre la seva obra.

Pàmies, nascut a Guissona, ha rebut nombrosos reconaeixements com la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya, la Medalla de la Paeria de Lleida al mèrit cultural o el Premi Jaume Fuster dels Escriptors en Llengua Catalana. A més, és soci d’honor de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana.

Infolleida