Exculpat el conductor que va atropellar mortalment un nen a les Borges
15/06/2017
La jutge ha arxivat aquesta setmana la causa penal en considerar que no va cometre cap infracció. El conductor va donar negatiu en les proves d'alcohol i drogues i circulava a menys de la velocitat permesa.
SOCIETAT
Les Borges Blanques
La causa penal contra el conductor que va atropellar mortalment un nen a les Borges Blanques ha estat arxivada per la titular del Jutjat d’Instrucció número 3 de Lleida. La família de l'infant va retirar la denúncia. Fiscalia també va sol·licitar el sobreseïment en considerar que va ser un accident, després d’analitzar la declaració del conductor i l’atestat dels Mossos d’Esquadra.
La jutge determina que el conductor, de 37 anys, no va tenir cap responsabilitat penal en l’accident, ja que circulava dins de la velocitat permesa, a uns 30 quilòmetres per hora en un tram de 50, i va donar negatiu en els tests d'alcohol i drogues. A més, el nen caminava sol i l’atropellament es va produir al mig del carrer.
Segre