Exposició de Jose Maria Cazares a Tarrés

27/09/2023

Una col·lecció de pintures dedicades a la música i el cinema

CULTURA
Tarrés
El Sindicat de Tarrés va inaugurar el cap de setmana passat el Cicle Tarrés Cultura amb l'exposició de Josep Maria Cazares. Es tracta d’una vintena de pintures dedicades a la música, el cinema, la literatura i els viatges. Josep Maria Cazares és un il·lustrador i dissenyador gràfic català. És productor executiu i grafista de Som Cinema i dissenyador del festival Jazz Tardor. Ha estat també director de producció de la Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya.
Hi van assistir l'alcaldessa de l'Albi i Diputada al Parlament, Anna Feliu, l'alcalde de Vinaixa, Josep Maria Tarragó, l'alcalde de Fulleda, Jordi Arbós, l'alcalde de l'Espluga Calba, Igor San Emeterio, l'alcalde de Tarrés, Carles Móra, i el seu predecessor, Ramon Maria Arbós.
Entre la trentena de persones presents a l'acte, es va comptar amb la presència de Roser Seró del Cau de Bosc, l'Oscar Balcells del Sindicat i Adelaida Villar de l'equip de Govern.
Infolleida