La DOP Les Garrigues presenta un espot per potenciar la cultura de l'oli

01/02/2017

La Denominació d'Origen Protegida Les Garrigues vol arribar a més consumidors i incrementar les vendes a les cooperatives que en formen part. Fent incís en la salut i la qualitat del producte han endegat una nova campanya de comunicació a través dels mitjans audiovisuals i també els digitals i les xarxes socials.

SOCIETAT

"L'important de la vida". Aquest és l'eslògan de la nova campanya publicitària de la DOP Les Garrigues. L'objectiu és la promoció i potenciar la cultura de l'oli d'oliva verge extra amb Denominació d'Origen en el consum quotidià, així com les vendes a les diferents cooperatives que en formen part. Per això, la DOP ha el·laborat un espot que s'emetrà per diferents cadenes.

La campanya també pretén fomentar l'activitat i la visibilitat de les cooperatives inscrites dintre de la Denominació d'Origen. El pla de comunicació està previst fins al 2020 i aposta també per l'àmbit digital i les xarxes socials.