La música, protagonista de la pròxima edició de la Firra
Se celebrarà el pròxim 19 d’octubre i hi participaran una desena dels millors productors de cervesa artesana de les comarques lleidatanes.
L’Associació d’Amics de la Cervesa de les Garrigues, entitat organitzadora de la Firra, la Fira de la cervesa Artesana de les Borges Blanques, ja ha donat a conèixer els principals detalls del certamen d’aquest 2019, en el qual s’espera que hi prenguin part una desena dels millors productors de cervesa artesana de les comarques lleidatanes. La Firra se celebrarà el dissabte, 19 d’octubre, a partir de les 12.00 hores al Terrall i enguany, com a novetat, hi haurà animació musical entre les diverses actuacions i durant els espectacles.
Per ara, ja han confirmat la seva participació els elaboradors Lo Vilot, la Segarreta, Lo Perot, Vella Caravana, Cerveses Ponent, Matoll. Així com, CTretze Pirineus i Casa Dalmases. Els visitants podran degustar una trentena de cerveses diferents, amb caràcter i personalitat pròpia.
Per amenitzar l’edició d’enguany, l’organització ha confirmat les actuacions de The Denim Rips, Jorge Nunes and his full time fools, The vintage clock. Així com, Peter Gynt & The Suits, Catxibanda i Bittels Kas. Les diverses actuacions doncs, amalgamaran estils com la música americana, el folk, el swing o el pop, entre d’altres.
A més, enguany també s’organitzarà el ja tradicional “beermouth”, el dinar popular cuinat amb cervesa i el Firrabingo. A les 17.00 hores, es repartirà coca amb xocolata i hi haurà espectacles infantils i l’actuació de “Lo Biel, un pallasso”, entre d’altres. A les 19.00 hores hi haurà la “beerbacoa”, amb entrepans calents i freds, entre altres sorpreses que l’organització està preparant.
En la celebració de la Firra hi col·laboren l’Ajuntament de les Borges Blanques i la cerveseria O’Brothers, entre altres comerços i entitats locals.