L’Ajuntament de les Borges renova el conveni de gestió de l’Oficina Jove de les Garrigues
La Junta de Govern de l’Ajuntament de les Borges Blanques ha donat llum verda a la renovació del conveni de col·laobració entre el consistori i el Consell Comarcal de les Garrigues, per a la gestió de l’Oficina Jove de les Garrigues, per tal de garantir-ne la seva continuïtat.
El conveni estarà vigent fins el 31 de desembre i preveu, entre altres, que l’Ajuntament assumeixi la meitat de les despeses d’infraestructura, manteniment de l’equipament, material fungible i inventariable, i despeses de l’Oficina Jove, dels serveis que s’hi prestin, les despeses derivades de la seva gesitó i del personal. Igualment, el consistori col·labora amb la planificació, disseny, gestió i avaluació, conjuntament ambel personal del Consell Comarcal adscrit a l’Oficina Jove dels programes i projectes que s’executen en matèria de joventut des d’aquesta Oficina Jove.
La regidora, d’Educació i Joventut, Maria Fusté, ha afirmat que l’Oficina Jove és “una eina capaç de gestionar la complexitat i la diversitat de les polítiques de joventut amb criteris d’interinstitucionalitat i interdepartamentalitat. D’aquesta manera, s’assoleix la simplificació administrativa mitjançant una porta d’entrada que esdevé el referent per oferir als i a les joves l’atenció integral necessària per al seu desenvolupament personal i social”.