Les dones de la comarca celebren el "Temps per a Nosaltres"

15/11/2024

Amb la presència dels representants comarcals

SOCIETAT
Les Borges Blanques

La Federació d'Associacions de Dones de les Garrigues va organitzar el cap de setmana passar la 15 edició de la seva jornada 'Temps per a nosaltres', a la sala Grums de les Borges Blanques. Una cita dedicada a les mestresses de casa, per reconèixer la seva contribució. 

La jornada va arrencar amb la lectura d'un relat en commemoració del Dia Internacional per a l'eliminació de les violències contra les dones. Seguidament, es va fer l'espectacle teatral 'Històries d'una dona de poble' a càrrec de Pepita Ruestes i hi va haver sopar per a tots els assistents. 

Finalment, es va fer el lliurament del premi a l'Associació de l'Any i del concurs de fotografia 'perspectivadedona' i ball amb Albert Castell.

L'acte va comptar amb la presència del president del Consell Comarcal de les Garrigues, Antoni Villas, i la consellera comarcal de Drets Socials, Maricel Viladoms.

Foto: Consell Comarcal de les Garrigues (Instagram)

InfoLleida