Quatre morts més eleven a 86 les defuncions per coronavirus en centres hospitalaris de la província de Lleida.
Salut no inclou les morts en domicilis particulars ni en residències geriàtriques en el seu balanç diari que aquest dimarts ha registrat 25 nous casos i s'acumulen 1.123 contagiats. Les altes arriben a les 246, una vintena més que dilluns.
El Departament de Salut ha confirmat que en les últimes hores han mort 4 persones amb coronavirus a la plana de Lleida. La zona de l'alt Pirineu i Aran no ha registrat cap defunció en aquest balanç que només comptabilitza les morts en centres hospitalaris i no inclou les que han tingut lloc en domicilis particulars i residències geriàtriques. Pel que fa als nous positius se n'han detectat 21 a les comarques del pla i 4 a les de muntanya acumulant un total de 1123 contagiats. Quasi una quarta part d'aquests estan ingressats en diferents centres sanitaris del territori. 134 estan a l'Arnau de Vilanova dels quals 40 són a cures intensives. 44 persones es troben a l’Hospital Universitari de Santa Maria de Lleida, 35 de les quals estan estables a planta i 9 es troben a cures intensives i 44 persones estan ingressades en centres privats, totes estables a planta. Mentre a la regió sanitària de l'Alt Pirineu i Aran hi ha 10 infectats a l’Espitau Val d’Aran, tots estables a planta, com les 17 persones ingressades a l’Hospital Comarcal del Pallars a Tremp, les 9 persones que es troben a la Fundació Sant Hospital de la Seu d'Urgell i les 10 persones que són a l’Hospital de Cerdanya.
Les dades positives són les altes que ja sumen un total de 246. Aquest últim dia, 16 malalts han superat la malaltia a Lleida i 3 al Pirineu.