Turisme de les Garrigues canvia els passejos entre ametllers per un concurs de fotografies

02/03/2021

Tot i l’èxit de la iniciativa, el fet que no es pugui fer presencial farà que la comarca no tingui els ingressos econòmics que havia tingut en ocasions anteriors

AGRICULTURA I RAMADERIACULTURASOCIETAT

Instagram s’ha convertit en l’alternativa als passejos pels camps d’ametllers florits a les Garrigues. El confinament comarcal a causa de la pandèmia ha fet que des de la comarca s’hagi apostat per un concurs a través de les xarxes socials. Els ciutadans poden participar-hi des del passat 6 de febrer compartint una fotografia amb el hashtag Ametllers Florits 21. Tot i que és una solució que s’ha trobat, el cert és que no poder-ho fer de manera presencial repercutirà a la zona.

Tot i això, són optimistes de cara el futur i creuen que amb la vacunació es podrà anar recuperant gradualment l’activitat.

El concurs està obert fins al pròxim 14 de març i en els dies que portem ja compta amb més de 200 fotografies. Pel que fa als premiats, es coneixeran a finals del mes d’abril i si la situació sanitària ho permet, no es descarta dur a terme una exposició amb els millors exemples.

Ariadna Guiu Vila