Costers del Segre ha presentat la seva nova imatge

22/05/2018

Els vins lleidatans de Costers del Segre reafirmen el seu compromís amb la sostenibilitat incloent el verd en la seva imatge gràfica. Per això, aquest és color predominant del seu nou logotip. És obra de Pau Llop que ha buscat modernitzar i fer més fàcil la lectura del disseny. El sector vínicola ha manifestat, en l'acte de presentació a l'IEI, la necessitat de potenciar el consum de vins catalans que és nomès del 35%. Dels 37 cellers amb que compta la DO, 6 són de les Garrigues.

Aquesta és la nova imatge de la Denominació d'Origen dels Costers del Segre. Desprès de 18 anys amb el mateix logotip, abandonen el color marró i aposten pel verd com a element principal. Volen reafirmar, així, la seva voluntat de promoure la sostenibilitat dels seus cellers i incorporen també el número 7, fent referència al nombre de territoris que ocupa la DO a les terres de Lleida.

Durant la presentació s'ha parlat també del consum de vi propi a Catalunya que en aquests moments es del 35%. La xifra és superior a la de fa 5 anys, quan rondava el 28%, però encara insuficient.

Costers del Segre compta amb 37 cellers i prop de 4 mil hectarees. Un dels seus objectius ara és potenciar la seva presència internacional. De fet, Castell del Remei ja s'ha introduït a Washington i ha comercialitzat, en mig any, 6 mil ampolles de vi.

Marc Tàsies (LleidaTV)